onsdag 26 augusti 2009

TACK för en bra start på dagen !



Ååååhh tänk vad lite kan göra!
Jag vet inte vad klockan var,
kanske typ runt 05,
då jag lyfte över Emmie till oss när hon hojtade på mamma..
Hon somnade om och vi sov ända till 08.25 !!!
Godeguuud så skönt!
Ett par timmar xtra på morgonen gör verkligen sitt!
Det var så himla skönt o mysigt o få sova när det fortf var mörkt i rummet o regnet smattrade mot fönstrena.
Ahhh =)
Jag känner mig utvilad i knoppen men tyvärr är jag helknas i kroppen idag.
Jag kallsvettas, hjärtat slår hårt o mina armar och ben känns som efter 10 hårda träningspass.
Men vad gör det, jag eller VI fick en helt underbar start på dagen iaf!
Sessan är på dagis nu och det gick bra att lämna henne.
Hon knatade in så vant å vinkade o ropade Häääjjj glatt till sina nyfunna vänner o dom rara fröknarna. Nu blir det till o röja här hemma!

Åå just, from lördag morgon har vi inge internet lr hemtele på upp till 2veckor pga flytten då.

Shitpomfritt hur ska det gå??
Kanske har jag tom hunnit föda när nätet e tebax in the house??
Eller nää, det tror jag inte, men man vet aldrig?=)
Puss hej för ett tag!

2 kommentarer:

loijsan sa...

duktiga Emsan=)) haha så social liten varelse;)

Jo men du de tar ju säkert 4-5 veckor innan nätet kommer till nya adressen så kanske har Mio kommit innan=)) iii haha så kort om tid kvar!!

Sina sa...

Loijsan ;
Joovisst väldigt social tills det kommer till sovstunden på dagis, då vill inte lilla sessan vara med i leken nå mer. *ler*
ja godeguuud det e verkligen nära nu!
O min kropp har mått så skumt de senaste dagarna så jag tror att den förbereder sig för fullt här nu??
Hjäääääälp!