onsdag 12 augusti 2009

Bra dag fast jag mår bajs


Inatt mådde jag riktigt riktigt knast.
Kallsvettig, så ont i halsen, täppt i näsan, svinont i höger sida av huvudet+örat o hela kroppen värkte.
Tänkte att nu e jag på G och bli riktigt dålig,
men dagen har gått hyfsat bra!
Jag orkar inte så mkt bara..

Dagis gick toppen idag med!
Barnen är nyfikna på nykomlingen o svärmar runt Emsan.
Alla har varit så snälla så.
Micke har kunnat vara med alla 3 dagar vilket jag tycker är jättekul och jag sa till honom att han kanske borde läsa till förskolelärare för dom små pojkarna dras till honom som flugor dras till skit hahaha.
Nåt magiskt är det med honom..
Han är en mjuk & varm människa och har barnasinnet kvar till 100. *ler*

Aurora-barnmorskorna har inte hörst av sig till oss än,
så Micke fick nog och ringde dit idag igen.
Annars ska vi till mvc på måndag o har de inte ringt innan dess får de helt enkelt fixa tid till spec.läkarn direkt så vi kan få tid för snitt.
På fredag går vi in i vecka 32 och tiden går verkligen FORT!

Imon ska vi till dagis igen, en lite längre stund. Men då kan inte lilla pappa följa med.
Pussheeeej!

3 kommentarer:

Carro sa...

Nemen då:( Hoppas inte du blir dålig nu också:(!
Skönt att det gick bra på dagis idag också söt! Måste kännas jätte skönt:)
Guuuud va bra att ni ringde om det! Nu måste dom verkligen sätta fart! Dom måste ju förstå att man vill veta hur det blir!
Hahahaha vilken busunge hon är som slänger saker i toan,hahhaa:D

Saknar er hjärtat!

Martina sa...

ahh nu har du inte långt kvar, hang in there!!
ja visst verkar det som så att 25 kan man nog kunna trivas med!
kramen

loijsan sa...

undra om ja hade tvillingkänningar inatt då? mådde riktigt risigt o hade så ont på höger sida av huvudet/ansiktet..Men de gav me sig under dagen.
Magen va stenhård igårkväll o de kändes som att ja inte kunde röra mig....men de gav me sig de me...