lördag 22 augusti 2009

Familjedag

Lillfis goes PippiLotta ;)
Idag har vi inte avancerat just någe.
Var en sväng o handla + till Marieberg.

Kom hem strax innan 17 och pangbom blev Emmie helsänkt o kokhet.
Jag har inte tempat henne men det både känns o märks att hon har hög temp.
Strax efter 18 fick jag bära skruttan till sängen för hon bara låg på soffan o orkade inte röra sig.
Så nu sover hon så sött och jag 'ber till gud' att hon inte blir sjuk igen!
Ikväll tänkte vi se män som hatar kvinnor o fixa nå gott o äta till ;)

4 kommentarer:

Therese sa...

Åh hoppas inte hon blir sjuk!
(så söt hon är, små toffsar) <3

Den filmen såg jag igår. Värd att se. Men fick se den själv, min gubbe är inte så förtjust i svenska filmer =)
Ha en mysig kväll! Kram

Lela sa...

se den!!! den är så jävla stark!!!!!! lilla pippi-lou :)hon e sötast

annika sa...

Men lilla skruttan då=(Hoppas hon blir piggare snart...ohh den filmen såg jag idag...jag tyckte den va bra iaf;)Massa kramar till er<3

accka sa...

Min skrutt unge vad ja saknar dej!!!!!!!!!!!
Hoppas hon inte blir allt för dålig nu!
Visst förstår du nu varför ja Stiega varje kväll förut:) Bätter än sex e böckerna o den första filmen:) Så nu laddar ja inför 2an:)

Love you mina fina<3<3<3<3