onsdag 19 augusti 2009

Snälla ha tålamod med mig!

Dom senaste veckorna har jag inte hunnit finnas där för nån annan än mig själv & min lilla familj.
Först var vi ju bortresta,
sen blev mina hjärtan här hemma riktigt sjuka,
sen blev jag sjuk, dagisinskolning, fixa papper o dona + packa inför flytten
och annat runtom som att försöka sälja bilen o hitta en annan bil, försöka få tag på Aurora-barnmorskorna o springa hos våran bm, allt det gör mig rätt stressad nu...
Den lediga stunden jag får är jag rätt så slut faktiskt och har ofta ont i knoppen.
Men mig går det ingen nöd på, det kan jag lova!
Det jag mest har i tankarna är mina vänner och att jag inte hunnit träffa er lr höra av mig som jag brukar.
Jag saknar er så väldigt och jag hoppas att alla står kvar där när all 'kaos' har lagt sig runt oss.
Jag tänker på er varje dag och önskar att jag hade lite tid & ork över just nu,
men om några veckor så! Love love love!

Sist men inte minst ;
Såg nu att våran kära Accka bloggat själv om det, så då kan jag med skriva om det!
Ännu en älskad liten varelse håller på att gräddas ;)
Viggo ska bli storebror!

Massa grattiskramar o all kärlek till er!
Jag är såååå lycklig för eran skull!

4 kommentarer:

Carro sa...

Älskade vän! du har varit precis lika underbar som vanligt! Och dom som är dina riktiga vänner kommer att stå vid din sida vad som än händer.Det är mycket som händer i era liv nu och det är ingen som kan klandra dig för att vara helt slut! Flytt,inskolning,graviditet,en aktiv 1-åring mm. Klart du blir helt slut! Tycker du är så duktig med allt hjärtat!

Älsar dig!

Anonym sa...

Det blir lätt så med småbarn och mycket i huvudet. jag får också dåligt samvete för att jag inte hör av mig som jag brukar finns helt enkelt inte tid till det som det brukar. Tror det är mänskligt. Jag får knappt titta på telefonen för Elida när hon är med och när hon somnat finns massa annat att göra å så går dagarna..ja du fattar. Men de närmsta vet det och finns alltid där ändå!

accka sa...

Hjärtat då..
Det där ska du inte ens tänka på, ALLA förstår att de e mycke just nu, du är inte sämre vän för de..
Du visar jämt o OFTA hur mycket alla betyder för dej..

Du behöver lägga din engeri på dej o din lilla familj just nu o slappna av dom stunder du kan..

Hihih tack för gratulationerna gumman min<3<3<3<3

Älskar er!

Carro sa...

Tack hjärtat! Ja man fick verkligen ladda om batterierna rejält.Superskönt!

HAhahhahahaha jaa det har du rätt i! Han ser ut som Rose:D:D Haha!!

Ja det värmer så när dom säger sånt. Man blir lika glad varje gång:)

Vad ska ni hitta på idag söt?

Pusspuss love u