fredag 21 augusti 2009

Skitmamma


Lämnade en väldigt trött Emmie på dagis för 30 min sen.
Hon vinkade & pussade mig när jag sa hejdå,
men när jag gick försökte hon springa efter mig så snabbt hon bara kan.

Fröken tar upp henne o säger nåt i stil med kom här emmie så ska vi gå o leka !
Men jag hör hur hon gråter HÖGT o försöker slänga sig efter mig.
Fyfaan säger jag bara!
Mitt hjärta gick sönder 100 gånger om kändes det som och tårarna bara sprutade medans jag skyndade till bilen.
Jag vet inte om jag är överdrivet känslig? Men må så vara isåfall.

Det kändes verkligen SKIT o lämna henne där!!!

Kände mig som en riktig skitmamma=(
Väl hemma började jag tokböla igen o Micke fick ringa till dagis för o kolla om lilla hjärtat lugnat sig?

Och det hade hon, hon gungade med dom stora pojkarna.

Så nu känns det lite bättre igen.
Men jag hoppas att dom ringer ifall hon blir lissen igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur du känner detta händer alla mammor npngång om de e till nån tröst....
man mår skit men det går över...
du mådde säkert dåligare en hon... pussar på er//ida

Fia sa...

Minns det där när Maximilian gick från sin lilla trygga avdelning till stora syskonavdelningen. Då var han jätteledsen vid lämningarna i säkert två veckors tid. Han verkligen storbölade och det är verkligen hjärtskärande att se honom så ledsen.. MEN jag vet sen jag själv jobbade på dagis, så lugnar sig barnen rätt fort efter föräldrarna gått och man gör det lättast genom att bara gå vidare..