lördag 22 augusti 2009

kan inte sova

Klockan är snart 02.
Inte ofta jag sitter uppe såhär dax nå mer, hehe.
Men jag känner inte för o sova än.
Emmie är fortfarande hetare än hetast, stackars liten.
(E väl dom där dagisbacillerna som bitit på henne?)
Och jag, joo jag har rätt mkt sammandragningar och bebisen är vildare än vildast i magen.
Rör sig så mkt så jag har inte kunnat sitta still långa stunder under våran filmkväll.
Det trycker neråt så väldigt o ilar till så obehagligt emellanåt. Inte ont men mkt obehagligt.
Nu hojtar sessan så jag säger nattinatt!

2 kommentarer:

Therese sa...

Idag måste du va trött hjärtat!?
Hur mår lillan?
Kram

Anonym sa...

Tack så mycket, oo den köpte jag för längesen på Gina. Funkar perfekt nu när magen växer!
Hoppas allt är bra med dig och magen!
Kramar!