fredag 14 augusti 2009

V.32, Lgh.kontrakt & tjock i halsen.


Jupps, 32v avklarade, 8 kvar, eller inte ens det blir det väl=) Ska ta bild lite senare på stora maggen. Orkar inte just nu, för jag mår rätt knast. Halsen gör ont o hela jag är totalt slut i kroppen. Emmie har hemska & konstanta diarrér sen dagisstart. Inatt var jag tvungen att duscha av henne 2ggr, precis som natten innan. Men inatt råkade hon tom bajja på mamsen. Hon är bara lite över 1år men man såg på hennes min att hon tänkte Oj vad hände?
Lilla lilla skrutt.

Jag ringde till Bvc imorse för att rådfråga.

Så hes så jag knappt kunde prata o det tog sin lilla tid innan hon hörde vad jag sa. *S*

Hur som, vi ska utesluta all fullkorn o allt som kan vara minsta laxerande och hoppas på att det ger med sig nu då.

Hon mår inte dåligt annars men har väl ont i magen o lilla rompan tar ju stryk=(
Nu har vi handlat majsvälling vilket ska vara stoppande.

Oooo så har vi varit o skrivit på kontrakt för den nya lgh Wiiiiii.
Nästnästa helg säger vi jallahej! Tegelgatan here we come!
Nu MÅSTE jag bli pigg & kry bara så jag orkar med allt OCH så Emmies dagisinskolning kan fortsätta som vanligt på måndag...

Men men men, allting går !!
O förresten så ska min lilla sessan vara utan mamma en stund på dagis på måndag. jag ska till Mvc kl.9 och då tyckte dagispersonalen att Emmie kunde vara där så länge. Ujuj! men det ska gå bra! Hon e tuff min lilla donna <3

2 kommentarer:

loijsan sa...

ja lilla mamma SKA ta de lugnt under flytten o innan dess!!
Men känner ja dig rätt så kommer du ha ett finger me i de hela iaf;)

Carro sa...

Stackar lilla magen:( Hoppas majsvällingen hjälper.

Krya på dig hjärtat! Snart flyttar ni:D:D WIIII:)