lördag 8 augusti 2009

En dag på stranden













Idag drog vi iväg till Ånnabodasjön för sol & bad och för att träffa bla Emmies kusiner.
Solen stekte på fint och vattnet var väldans kallt !
(Jag kände mig som en strandad val bland folket där, men jag njöt ändå ;)
Barnen lekte så fint och Emmie & Elsa var såååå söta så jag blev helt rörd. *ler*
Underbara ungar kramades o pussade på varann så försiktigt, hehe.
Precis som om dom saknat varann jätte mycket..
Efter många timmar på stranden, brännande axlar+nacke o en illröd mage och mycket trötta barn
åkte vi alla hem till oss för att grilla.
I bilen hade jag hemskt ont i magen,
bebisen trycker emellanåt så mkt så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen?
Kändes rent ut sagt som att jag skulle behöva skita ut en melon,
men som tur är så behöver jag ju inte det hahahahaha=)
Nu har det lättat lite granna men jag kan inte sitta still långa stunder.
Så det får bli en tidig kväll för mig. Och så är det ju en ny dag imon igen!
Då ska vi till the beach igen! Underbart underbart med sommar tycker jag!

1 kommentar:

Martina sa...

ahhh visst e det skönt med sol o bad och SOMMAR!
försiktigt i solen med maggen bara!
tycker inte du skall klippa Em, nej nej hon verkar ju trivas med hårdaccessoarer. Annat är med vår tjeja..

krameen