lördag 15 augusti 2009

Joni&Loijsan





Jag fick i princip släpa ut mig idag,
men ut skulle jag, för lillfisens skull!
Och jag släpade med mig lilla pappa oxå!
När vi kom innanför dörren här hemma efter nån timme parkerar det en fiiiin bil utanför oss o tutar o tutar o tutar;)
Jag går o kikar o vad får jag syn på??
Joni & Loijsan och underbara fina bebimagen !!!
Åååh jag blev så innerligt varm o lycklig i hjärtat
(samtidigt som jag skämdes över stöket hemma, vagnar, kartonger. leksaker mm mm och inte hade vi nåt o bjuda på heller)
men nån kopp kaffe o en liten bit choklad,
sen var alla nöjda o glada;)
Tack för att ni kom söta! Jag ÄLSKAR spontanbesök! Det känns som förr, när familjen bodde närmare o kunde dyka upp lite när som. Det gillar jag!
Jag känner mig helt gråtfärdig nu,
för varje gång jag träffar er fattar jag hur mycket jag saknar er och hur gärna jag skulle vilja ha er närmre!
Men samtidigt känner jag mig piggare o starkare nu. Vi älskar er!!

Inga kommentarer: