fredag 28 augusti 2009

Vecka 34

Igår kväll & inatt hade jag det jobbigt.
Jag fick så hemskt ont i magen (onda sammandragningar), kallsvettades o mådde skitilla,
så paniken kom ganska så genast o tusen tankar for runt i min skalle..
Inte riktigt dax för denna bebisen o ploppa nu!!
Det är för tidigt, vecka 34 idag, o tidigt om man tänker på att jag inte hunnit fixa nåt än..
På söndag ska fl-väskan o Emmies väska packas o bebisens säng ska skruvas ihop & bäddas.
Men jag hoppas att lill*n vill stanna i maggen några veckor till iaf!
Nu ska jag mysa lite me min sessa här o sen ska jag sätta fart igen.
Dock ska jag ta det lugnare än igår! Försöka iaf! Pussen <3

3 kommentarer:

Laila sa...

Du får inte stressa för då är risken större att det sätter igång. Knip för sjutton gubbar!!! Och i helgen är det du som bara står och pekar vart allt ska. Lycka till med flytten!!

Anonym sa...

Var rädd om dig!!!

Linda & Nova sa...

Men ojdå, du får knipa..lätt att säga..haha Hoppas ni har det bra annars!? Hur har flytten gått? Kramar Linda