torsdag 20 augusti 2009

Ååååh =)

Emmie Rock´s =)



Dagen har verkligen gått i ett.
Handling innan dagis + apoteket så jag fick min magmedicin som jag MÅSTE äta dagligen för att må hyfsat bra i maggen min.
I Haga får jag syn på sötaste Jenny & hennes sockersöta barn !
Wiiieee så glad jag blev! Verkligen innerligt glad.
Vi hann bara prata i 5 min men det var mys ändå.
Hon är så fruktansvärt lätt o tycka om;)

Lämningen på dagis gick bra idag med, trots att lilla sötnosen försökte följa efter mig.

Städat & packat hemma idag. Kaos hemma, men ett rent kaos om man kan säga så? *S*
Emmie skulle föröka sova på dagis idag,
men fröken ringde vid 13 och sa att lillfisen inte kunde sova,
så jag åkte och hämtade henne.
Hon var inte ledsen,
men det kan ju vara svårt att sova med andra när man är van att mamma alltid får en att somna??
Idag har jag även lärt mig att man kanske inte ska ha helt nya ljusa kläder på dagis?
jag har gnuggat o gnuggat men Emmies nya vita tröja är nog för alltid förstörd av en röd soppa?
Inget o grina för, jag får skylla mig själv som inte tänker längre än vad näsan räcker!

Våran lgh vart besiktad idag, utan anmärkningar. Skönt!
Nu kom svärfar med flera kartonger så jag säger jallaheeeej!

1 kommentar:

Anonym sa...

KLORIN på vita tröjan :D