onsdag 17 december 2008

Vilken fin familj=)





Idag har vi haft besök av Mickes kusin Freddan & hans familj som består av höggravida Jenny, lilla sessan Lea som är 3 år & finaste Ebbe 1år.
Jag blir alltid så glad av att umgås med dom för som är så goa o varma och barnen är bedårande söta. Jenny som ska föda när som helst blir jag väldigt impad av. Hon har hand om 2 små barn, såklart med hjälp av Freddan, men ni vet vad jag menar. Barn är det underbaraste som finns, men det är mycket jobb oxå. Hur som, men stora magen har hon så väl hand om sina små OCH hon ser såååå fräch o fin ut så det är helt sjukt!
Tänk om man själv oxå kunde vara så ! Vilken tjej=) O så glad o ödmjuk.
Glad att just Micke hade en sån trevlig kusse med trevlig familj.
Emmie fick en julklapp idag, en telefon som låter när man trycker på knapparna o 'hoppar' när den ringer, *ler*, hon tyckte om den massor såg man direkt. Tack snälla ni!
Vi måste ses snart igen, men jag misstänker att ni har en ny liten familjemedlem nästa gång vi ses. Hejja hejja!!!
Sen har vi inte hunnit göra så mkt mer. Käk o vanliga kvällsrutiner.
Nu försöker jag hinna klart med allt så jag hinner se dokumentären om HAN som är gravid.
Jag får rysningar! Men jag bara måste se det!
Så det här får räcka för idag. Jaaalla heej =)

Inga kommentarer: