fredag 12 december 2008

Bättre idag


Helluu alla glada!
Idag har vi lika mkt snö som igår, om inte ännu mer?
Direkt på morronkvisten tog jag o Emmie våran dagliga promenix.
Skulle även hämta ut ett paket me klappar, men eftersom jag råkat radera kollinumret så sa kvinnan i kassan ; om jag inte vet numret måste jag gå igenom alla paket o DET HAR JAG INGEN LUST MED!
Jag blev helt paff o tänkte okejj, det kan finnas max 10 paket från H&M på hyllan,
men hon har ingen lust? Generat fick jag fram aha okej, vände på klacken o gick ut igen.
Efter en lång skön promenad hem (fast m ed massa fula tankar om tanten på kiosken),
kom jag hem till micke, vi käkade snabbt o drog iväg igen, för att hämta ut paketet.
Micke gick in o nemas problemas!!! Han kom ut me mitt paket !!
Sen vart det handling o lagom hem till att svärfar kom me lussebullar o pepparkakor o en anordning till vårt badkar. Han har ALLTID med sig nåt rara mannen.
Emmie somnade IGEN 18.30. Hon är ju helt otrolig=)
Natten som var vaknade hon ifs vid tolv . Tokpigg o glad, dampade i typ 30min o rådäckade sen=)
Jag har tvättstuga, nu såhär på en fredag.. Förstår att ingen e avis på mej.
Men! jag tänkte strax värma lite glögg o slå in klapparna som jag fick idag.
vart grejer till Wille, Elsa & Colle. Myssit myssit.
Hoppas alla får en toppen fredag! Kakaaaaaa=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Granen blev riktigt fin stumpan=)
Lägntar till nyår så får vi sitta där o mysa=))

Anonym sa...

Hej gumms!
Men vilken jävla tant!! Kunde hon inte bara ha kollat lite fort? Åh blir så trött på såna människor!

Ja jag föredrar också libero faktiskt! Pampers va inge vidare så dom skippar vi =)

Älskar dig hjärtat och pussa på lilla sötnosen också!


Pussspusss

Anonym sa...

Självklart gumms=) Kan göra det nu!

Love u

Anonym sa...

Gumman den vill inte bifoga mina bilder! Fattar noll! Men om du vill så kan du kopiera bilder från min blogg? Eller måste dom va på mail? Kan fråga Joona sen när han kommer hem om han fattar?

Pusss