söndag 21 december 2008

Utmanad av Ellen !

Du & din partner


Vad heter ni?
Sina & Micke
Hur träffades ni? Öö vi träffades genom nätet o IRL efter ett par veckor=)
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år nu i jul.

Är ni förlovade? Japp det e vi=)
Bor ni ihop? Aaa
Har ni barn? Yes, världens finaste Emmie=)
Har båda körkort? Nee bara jag
Isåfall, vem kör bäst? Jag!
Kommer du ihåg er första kyss? Jaaamen visst gör jag det =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Micke
Vem är äldst? Jag! För jag gillar lammkött mohahaaa
Vilka stjärntecken är ni? Vattuman & Stenbock
Vem fyller först på året? Micke
Vem är längst? Mike the man e 5cm längr än mej. *ler*
Vem sjunger bäst? Han sjunger faktiskt vackrare än mej, när han vill!
Håller ni i handen på stan? Ofta.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Haha nee men jag brukar säga att jag var det=)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Naa vi hade bara prata i tel flera timmar om dan under ngr veckor.. Så lite kände väl vi varann då??
Vad har ni gemensamt? Hmm,, vi har mkt gemensamt..
Blev du kär i första ögonkastet? Jamen det blev jag faktiskt !
Har ni någon speciell låt? Aaa=) Var minut med Emilia.
Har ni några "fri kort"? Nee verkligen inte! va ska det va bra för?
Har ni stora framtidsplaner? Mm, stora drömmar=)
Har ni gråtit i varandras armar? En massa när Emmie föddes, annars nee!
Har ni varit utomlands tillammans? Ne..eller a till Finland då..
Vilket är ert bästa minne? Oj! Finns fler. men bästa va stunden när vi blev 3 <3
Vem lagar bäst mat? Lätt ; Micke ! Han e en duktig kock=)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Efter all rutiner slappar vi bara ihop..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja ganska så långt ifrån, Tälje - Örebro. Sisådär 17mil emellan.
Blir du lätt svartsjuk? Nej det blir jag inte!!
Brukar ni bråka? Ne vi har nog aldrig bråkat. Jag kan smågnälla ibland men får inge mothugg hahaha.
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS-ar.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Oh=) ÖGONEN! Munnen. Underarmarna.
Vad använder ni för preventivmedel? Öööööö
Pratar någon av er i sömnen? Jag gör väl det, hehe. Men Micke skrattar då o då, HÖGT o tydligt haha.

Jag utmanar : Annica, Evve, Lela & Carina =)

Inga kommentarer: