torsdag 18 december 2008

Min dag

Va har hänt idag? Inte så mkt. Vi har haft trist väder, så det blev en tvättardag..
Hemmet har sett ut som hejkomohjälp mej för jag fick hänga 6 maskiner på tork i våran tvåa.
Jag som INTE kan slappna av när det är 'stök' i hemmet. huhhuuu!
Så jag har kämpat här o nästan allt e sin ordning nu.
Emsan har vi minst sagt aktiverat idag och hon verkar behöva det?
Vid 15 somnade hon breve pappsen sin i soffan o han fick väcka henne!!!
Typ aldrig hänt förr!
Efter det gick vi ut på en frisk promenix, jag o Emmie. Hon satt o tittade glatt o nöjt i sin vagn.
Vi mellanlandade på Rusta för lite hårspray o grejjer.
Där fick hon för sig o göra MASSA roliga miner o ljud. (ingen som helst brist på minspel där inte)
Jag blev så full i skratt då jag såg hennes ovanliga ansiktsutryck, haha, och folk bara flinade åt henne o nån tant kom o lattjade o pratade och lilla Giz bara hände med o jollrade tebax. *ler*
Efter det vart det bad o en stor portion gröt.
Och vid 19 somnade hon och har inte hojtat en enda gång sen dess!!!
Jag går in dåodå o kikar så hon andas, men jaa, hon snarkar så gott=)
Men det hände nå lustigt... jag var in till henne förut, då låg hon på vänster sida med nappen under kinden, så jag plockade bort den o la den på höger sida VID FÖTTERNA!
Nästa gång jag går in ligger hon på rygg och MED NAPPEN I MUN!!!!
Hur i helskotta gick d till??? Huuuur har hon hittat nappen där nere och det i sömnen??
För Micke hade inte varit där inne!!! Skumt! Spöken?? Huuaaaa haha.
Nehepp, nu servar mannen varma mackor (såhär dax jag veet) o så ska vi se på film.
Såå jag säger Hajdo hajdo!!!

Inga kommentarer: