torsdag 11 december 2008

Blandade känslor....


Som jag skrev tidigare har vi fått MASSA snö o humöret var på topp!
Jag o Emmie gjorde oss klara snabbt på morgonen för stan o våra söta.
Julhandel o PEPPARKAKSLATTE!!!
Var himla mysigt o snön fortsatte o falla ner.
Efter några timmars mys begav vi oss hemåt o på vägen kom jag på att jag skulle ju handla!
Emsan sov fint i vagnen så jag bestämde mej för att vi skulle knata bort till Ica i Rosta o handla.
Passade på o fota lite på vägen o skicka till mina söta där hemma. Skryta lite. *ler*.
Jag bara njöt av det vackra o kände lyckan bubbla.
Men på hemvägen hände det nåt inom mej o jag bara kände mej så enormt ledsen o kände sån ENORM längtan efter mina hjärtan där hemma... Värmen o tryggheten.
Herreguud, sådär snabbt har inte mina känslor vänt sen jag var gravid o hade alla hormoner i kroppen. *phuuuu*.
Slängde iväg ett sms till min älskade o saknade Loijsan o hon var snabb o svara.
Tack hjärtat <3>
Jag gick hem sakta sakta för jag ville ju inte komma hem tårögd o med vibrerande röst när jag visste att Mickes bror var hemma hos oss..
Men jag hann svälja bort gråten o torka tårarna o väl hemma kändes allt mkt bättre igen.
Jeesus, snacka om bengaloo! *ler*
Jag mår bra o jag är lycklig, jag har ett underbart liv här med min lilla familj o underbara vänner o deras guldklimpar som jag verkligen älskar,,
men klart att jag saknar nästan jämt, men saknar så det är hanterbart.. Men inte idag.
Idag blev saknaden för stor, för en stund...
Det finns så mycket som jag skulle vilja dela med dom varje dag
och att inte kunna göra det suger pung!
Men nu är allt lugnt igen!=)
Jag har klätt granen! Vitt o lite silver vart det. Fint tycker jag=)
Emmie somnade igen 18.30 totalt utmattad lilla tösan.
Micke är hos sin bror o spelar. (datanördarna)
Han sover nog där, so it´s me and my little girly tonight, alldeles själva <3
Sist men inte minst, tack Loijsan o carro för era söta sms. Alltid så värmande!
Dock får det mig o sakna er mer! Men snart är det jul och nyår o då ses vi ju.
Och tack sötaEva för att du är du...
Och Anna & Nelia tack för julklappen (SVEA mössan) som Emsan fick idag. Underbaaar!!!
Me love u so so much <3<<3<3

Testade ge Emsan berömda majskrokar men dom var inte poppis hos fröken. *S*
Bara fastnar överaalt=)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Emmie är ju helt underbar! Så söt lilla hjärtat.
Granen blev super fin, där lyckades du bra! *ler*
Snart Sina är det jul å då får du träffa en del utav dina kära!! Håll ut gumman <3
Puss puss

Anonym sa...

Ojj ojså söt emmsan blev i mössan...snälla, vet du vart din vän köpte den? *vill haaaa*
skriv det i bloggen om du vill.
God Jul och Gott nytt år!

Anonym sa...

Halluu Linda=)
Jaavisst va hon söt i den. *ler*
jag har länge velat ha en till henne=)
Den är köpt i södertälje tror jag?
Dom bor där iaf=)
Den e lite stor menh tänkte tvätta o försöka krympa den lite=)
Våra små har lite större modeller iaf. Lycka till me letandet=)KRAM

Anonym sa...

men guuud vad söt hon är! blir så sugen på en liten flicka=) hoppas allt e bra!! KRAAM sofia o mattheus

Anonym sa...

haha sötstumpa! va inge vidare gott de där du;)
Oh va ja saknar er!! O min Ellen! vår tid=(

Anonym sa...

Hahaha det såg inge populärt ut=) Gosan! Så himla fin!

Tack själv hjärtat! Du är guld!

Love u