tisdag 2 december 2008

Julen närmar sig me raska steg..

Visst gör den det. Och det känns himla mysigt det=)
Än så länge vet vi inte mer än att Mickes bror o mina söta från 08 kommer.
Systrarna mfl? Det visar sig.
Men jag hoppas dock på svar snart så man kan planera fullt ut=)

Imon eller på torsdag kan julshoppingen börja. Lattjot.
Än så länge är endast 2 klappar inhandlade o det känns inte alltför skoj.
Men, kan se det som att vi har det roliga framför oss dådå,
för jag vet vad jag ska köpa till alllers.

Igår var det busselullebak här hemma, så vi har tryckt i oss bullar halva dan, typ.
Idag blev det en lugn dag. Jag är dödens trött mest helatiden. Sjukt trött!
Och jag mådde såååå illa inatt så jag trodde att jag skulle spy högt o lågt..
06.15 vaknade jag till att Emmie låg på mage i sin säng o tittade på mej med stora nyvakna ögon o huvudet guppandes.
Hon var så söt så jag vaknade till ganska så genast..
Och hon blir ALLTID överlycklig när man lyfter upp henne på morgonen..
Jag har tvättat massor sen 08 idag. Sen var vi en sväng till Ikea o inhandlade bara massa värmeljus, plastskålar till Emsan o julklappspåsar. (Me like fina paket=)
Åter igen har dagen bara rusat iväg.. O det har varit mysigt trots min trötthet..
Att komma hemifrån i lördags gjorde susen för mitt humör o för min kärvänliga sida. *ler*
Missförstå mej inte,, Micke är mitt allt o vi har det topp,
men nu är jag bara ännu mera kär i min man. *s*. Och det är inte helt fel det inte.

Imon som sagt blir det evt klappjakt.
O sen ska vi få besök av sötnosarna från väster <3<3<3
Nu bliré desperata hemmafruar här. Jalla hej =)

Inga kommentarer: