söndag 14 december 2008

SNÄLLA !


Snälla snö, stanna kvar 2v till!!
Vi har haft såååå fint me massa snö men nu verkar det bli varmare igen vilket b etyder att snön håller på o smälter... Uhuuuuu!
Hur som, har jag varit ute på fm o glidit runt i en fiiin Bmw. Japps, jag fick köra o Oooiiiii va skoj!
Jag verkligen ääälskar fina bilar. Glassiiigt=)
Idag blir det en lugn hemmadag.
Har suttit o kämpat med att framkalla bilder o u hoppas vi att dom kommer innan jul !!!
Imon ska vi träffa våra söta här o julmysa lite med klappar till våra små.
Ska bli himla mysigt och jag hoppas att Dojjan & Viggan blir nöjda o glada=)
Emsan vaknade tidigt JÄTTE pigg o ville inte somn a om.
Mörkt ute tänkte jag,, men det är det ju ända till 9.
Så jag tog upp henne o vi gick in i köket. Jag satte henne i matstolen o började koka vatten till morgonvällingen. Hon satt glatt i sin stol o bankade med lilla näven som hon brukar när det vankas käk=) Efter att tag tittade jag på klockan ; 03.22 !!! WOOOOT????
Aja, bara o vispa klart vällingen o smyga in i sovrummet igen o vi somnade gott båda 2 =)
Där kan man återigen snacka om tröttmössa till morsa.. Hmm.
Nu ska jag börja me maten för jag e hungrig. Hörs snart igen. Puss <3

Oo jusst ; Grattis världens finaste 'lillebroscha' på din dag. !!!
Jättelessen att vi inte kunde va där, men som du skrev,
om 10dar ses vi ju <3 LOVE YOU!

2 kommentarer:

Eva sa...

hahahahahaha låter som någon jag skulle kunna göra!! Tokiga sina...Kram & hoppas ni har det mys...rings senare! :0)

Anonym sa...

Söööta lilla Tjejen juuuh:-)