onsdag 31 december 2008

Ett helt nytt år !


Året som har varit har varit minst sagt händelserikt för mig.
Jag har upptäckt så mycket nytt och jag har lärt mig så mycket nytt om mig själv.
Och om andra för den delen oxå.
Jag har kommit på att man kan känna så mycket, som jag aldrig ens trodde var möjligt.
Och jag har lärt mig att saker som var viktiga förr, egentligen inte har nån betydelse alls idag.
Jag har lärt mig att LIVET ÄR SKÖRT och man ska vara väldigt rädd om det fina man har!!!
Jag har fått det finaste jag nånsin kunnat drömma om och jag kan undra ;
kan det verkligen bli bättre?
Nyårslöften har jag aldrig varit så mycket för, men vad ska jag lova till nästa år?
Jag lovar att göra mitt bästa !
Jag ska lova att bli en ännu bättre mamma, bättre flickvän och en bättre syster/moster/vän,
i den mån det går.
Jag ska bli bättre på att höra av mig till folk jag bryr mig om.
År 2009 ska helt enkelt bli ett glatt och kärleksfullt år där jag fortsätter att lägga min största energi på min lilla tösa som har sååå mycket kvar att lära sig.
Sen önskar jag att hon får dela den med dom som jag håller kär !!!

2 kommentarer:

Nimsy sa...

fint skrivet. Gott nytt år på er. Kram från oss

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR HJÄRTAT
Hoppas att ni får en underbar nyårsafton...
Love you. pussa lilla sessan ifrån mig, och hälsa micke..
pöss johanna