onsdag 3 december 2008

UTMANAD!

Reglerna är följande:

Nämn fem saker du är stolt över! Utmana dom du vill (och orkar) och länka tillbaks eller nämn åtminstone personen du har fått utmaningen av! Lycka till och var stolt över dig själv och andra!

Detta är jag stolt över:

1. Min underbara Emmie ! <3

2. Att jag har ett stabilt, lyckligt & kärleksfullt liv här i Örebro med min Micke.

3. Att jag vågade flytta hit från tryggheten o stannar kvar,
trots att jag ofta saknar mina hjärtan där hemma i 08 trakterna.

4. Jag är stolt över att jag fått mera skinn på näsan, blivit lite lite tuffare=)

5. Nära & Kära ; Jag är mäkta stolt över min egna lilla familj.
Men jag är även väldigt stolt över min stora familj ,
att vi är så tighta trots att vi e så många.
Och jag är glad & stolt över att jag har äran att ha fina vänner,
med stora varma hjärtan <3


Det var Blondie som utmanade mig,

SÅ HÄRMED UTMANAR JAG = CARRO, EVA, ANNICA & LELA !!!!!

(Loijsan & Milla har Johanna redan utmanat=)

2 kommentarer:

Eva sa...

haha jag antar utmaningen min söta sina! Kram :0)

Anonym sa...

Det är bra Tjejen, be proud of who you are:-). Ska snart hoppa i duschen, sen blir det julbord m jobbet. Hörs!