torsdag 4 december 2008

JuLkLaPpAr

På fm kom söta Kumla-Monica på kaffe o lussebulle.
Det var jättemys o träffa henne o se hur magen vuxit.
Hon hade med sig UL-bilderna o vi fick veta va det e för en som bor där inne i hennes lilla magge=)
Spela roll, tjej eller kille, men jag vart så jäkla glad så jag vart helt tårögd,
för jag kunde verkligen se framför mig hur h*n kommer se ut, *ler*,
plus att jag visste att det var lite av Monicas önskan..=)

Efter det åkte vi ut till Marieberg på klappjakt och vi var iväg i timmar.
Och kom hem me massa kassar o NÄSTAN alla klappar inköpta. *phuuu me like*
Nu ska jag rota bland klapparna o klippa bort prislappar..
Hej hej <3

1 kommentar:

Anonym sa...

oh tänk om man vore klar me klapparna!!
Tänkte på en sak...vi lär väl inte ses innan jul kan ja tro...ska vi fira lite jul samtidigt som nyår då? =) Om du fortfarande e me på nyårsplanerna?
Puss