lördag 27 december 2008

Inge vidare idag...


Klockan är 01.30 nu.
jag somnade först när jag nattade en övertrött o kinkig Emmie, sen var jag uppe en sväng o gjorde mej klar för natten bara och la mej igen 20.30.
Jag har mått bajs idag! kan va för att det blev endast 3tim sömn inatt, sen toktvättning mm.
Vart iväg till både svärfar o Mickes bror o gett Emmies kusiner julklappar.
Eller så håller jag på o bli sjuk?
Hur som, så har jag inte alls känt mej hundra.
Huvudet gör riktigt ont o kroppen likaså. Tröttheten gör att jag har gråten nära helatiden (dock har jag INTE grinat mer än imorse när jag fick ett sms där Jenny berättade att en ny liten sessa kommit till världen. *ler*) På kvällen fick jag frossa och då var det lika bra o soooova!
Läste nyss i Loijsans blogg att de kanske inte kan komma hit över nyår=(
Blir lissen som satana, men vad ska man göra??
Ibland blir det inte som man tänkt sig bara.
Isf tycker Micke att vi ska förbi hans bästa polare som alltid har nyårsfest, men det tycker inte jag är passande med ett litet barn. Så jag vet inte? kanske vill han gå själv?
men då hoppas jag att jag o Emsan hinner planera nå annat isf !!!
Jag tycker inte att nyår är så mkt att fira så,, men men, att spendera den med sina nära & kära vore inte alls fel. Jaja, det visar sig vad som sker då.
Kanske att jag blir sjuk o ligger i 45gr feber då? *ler*.
Nu blire sängen för mej igen. Varm som tyyysan. Puss god natt !

3 kommentarer:

Anonym sa...

oh ja vi försöker...tro mig..men som sagt inte de lättaste heller om ja inte får tillbaka min bil..då kan vi inte ta oss nånstans iaf...Vill ju så gärna träffa er!!
Men ringer dom inte imorrn om bilen så lär ja inte få den innan nyår =( Att allt ska sa så lång tid...

Anonym sa...

Jomen nyår är visst nåt att fira ju; Ett nytt, underbart år tillsammans med dom du älskar!!
Så inte ska du sikta på att ligga nerbäddad inte:)
Puss <3

Anonym sa...

Millan!
haha nee det har du rätt i!=)
jag mår genast bättre nu=) PUSS