söndag 7 december 2008

Pepparkaks-Latte & julmusik på stortorget


Strax innan 16 snåret knatade jag o Emmie bort mot stan för att träffa 2 av våra favvisar. Vi tänkte se O helga natt (julkonsert) på stortorget, men innan dess hann vi med några affärer oxå=) Annica köpte en klapp på BR leksaker o jag inhandlade en tomtelisa-klänning o luva till Emsan. Hade velat ha en pepparkaksklänning, men tyvärr fanns dom bara i strl 56 o det e liiite litet=) Till konserten köpte Acca dom berömda goda pepparkaks-Latte´na åt oss !!!!! MUMMA! Smakade helt juvligt. Och juligt.. När musiken satte igån fick våra små komma upp i famnen o kika och det tyckte dom va skoj. Viggo han sjöng med medans Emmie inte rörde en min på 30minuter. *ler* Hon hade fullt upp med att flörta med folket runtom=) Och folk, det fanns det gott om.. En himla mysig em/kväll. Enda som fattades för den ultimata jukänslan var massa massa snö.. Vi tackar även för denna dagen =) PUSS!

7 kommentarer:

Anonym sa...

vilken härlig bild=)

hehe både jag och chirstoffer sa

"men hallå! det är mattheus i vagnen" =) dom ser precis likadana ut när dom ligger i vagnen=)

ha en fortsatt bra kväll!

kramar från oss

Anonym sa...

Viggo o Mattheus menar du?=)
Jaa lilla paret bara halvlåg där i vagnarna o njöt för fullt=)
Himla mysigt var det!
Hoppas allt e bra me dej o din lilla familj. Puss

Anonym sa...

ja hehe dom ser precis likadan ute=) ser så gott ut när dom ligger så=)

Anonym sa...

Vilken fin bild. Saknar mitt Öbrebro :) Kramis/Lina

Anonym sa...

Pepparkakslatte låter mums:-)

accka sa...

ååååå sötisarna:) Tack för en toppen em/kväll gumman<3
puss o kram<3

Anonym sa...

Haha, strange.. tyckte jag skrev en kommentar till detta inlägg förrut, men den verkar inte ha kommit med:-(.

Skrev ngt om hur mumma det låter med pepparkakslatte...Så det är ju faktist viktigt att det kommer med, right?;-)