lördag 6 december 2008

Girls Night =)

Idag har det varit min o Emmies kväll.
Pappa Micke är ute o svirar. 'Rosta grabbarna' skulle träffas, alltså, bardomsvännerna, dom som alltid höll ihop. En sketakul grej tyckte jag. o så mysigt för Micke.
Han smsade förut, 8st var dom, plus han dådå.
3 grabbar som kommit från Göteborg mm.

Hoppas hoppas dom har det jätteskoj nu=)
jag tänkte att Emmie skulle få va vaken me mej LITE längre,
men nee det orkade minsann inte min sessa.
Jaja, kanske lika så bra o inte rucka på rutinerna? Lr nåt? Hehe.

Hon sover i våran stora säng o där ska hon få sova inatt.
I mammas varma armhåla. hahaha.

Vad har jag gjort?
jag har slagit in klappar men inte orkat med allt.
Har man för många blir inte paketen så vackra till slut. *ler*.
Jag har druckit glögg o ätit pepparkakor o clementiner. Det e ju så juligt=)
(Mår smått illa nu..)
Jag har färgat min utväxt. *Skönt*
Jaa, mer än så har jag inte hunnit med. Som jag alltid säger, tiden går för fort!
Eller har jag blivit långsam av mej?
Hur som, så blir jag nästan lack för att jag inte hinner med.

Jag behöver mer tid !!!!

Jag o emmie var en sväng på stan idag. Köpte Dojjans julklapp o kikade runt lite bland massa stressade människor.. Huhuuuu säger jag bara...
Skönt att jag typ är klar med allt nu=) Men visst är det speciellt med julen..
Imon ska vi till da citi igen o trängas och köpa klänning till lilla Troll.
Tomtelisa eller pepparkaka??
Sen på kvällen är det,, va hette det nu igen? Helga natt? På stortorget.
Om orken finns ska vi dit o titta. Ska tydligen va jättevackert !!!
Pusspuss hejhej. Nu ska jag ha must!

Inga kommentarer: