tisdag 16 december 2008

Det var en gång...

Jag har varit vaken sen 05.30. Lilla Troll ville inte sova längre då, utan väckte mej med ansiktet så nära så jag kunde känna hennes andetag.. Jag låtsades att sova, tänkte att hon somnar KANSKE om?? Men nee, då började hon klappa mitt ansiktet med sin lilla hand o dra mig i näsan. Då kunde jag inte längre hålla mig för skratt o plockade upp henne.
Och som vanligt varje morgon, greppade hon hårthårt om min hals o snosade in sitt ansikte o gosiga varma kinder under hakan på mej. En redig bamsekram som ALLTID värmer precis lika mycket. Ohh vad jag älskar min knodd! <3

För en stund sen kom vi hem från Dennis & Maria.
Dom är i v.30 nu o Maria gör som många andra gravida ; bakar o bakar=)
Det doftade ljuvligt nybakt hos dom.
Vi fick hembakta bullar o varm o god äppelpaj. Jätte gott gumman!!!!
Snart får vi ses igen o ha glöggkvällen hos oss, om ni får hundvakt vill säga.

Micke sitter o letar större lgh åt oss nu och han hittade nåt som var intressant..
Dock en bit bort från väster där vi egentligen vill bo, mjooo...

Nu måste jag ta o väcka lilla Giz, så hon vill sova sen ikväll. Puss hej för mej <3

Inga kommentarer: