måndag 15 december 2008

LillJul






Vill bara börja med att jag har haft ont i kistan idag, varit så nervös för syrrans operation,
men hon MÅR BRA o allt gick finfint tack gode Gud!

Seeen så har vi haft lilljul med klappar o julmys med våra söta! Härligt härligt!
Emmie fick massa fina klappar som ; en alldeles speciell LITEN ÄNGEL tavla som ingen annan har, den är helt underbart fin o söt! Och just texten ; Liten Ängel, jaa, det är precis vad hon är och det värmde så=) Hon fick sitt 1a riktiga halssmycke i silver i en smyckeskrin med TINGELING som vi bara ääälskar!!! (Den filmen går het här hemma o jaa som ni märkt på bloggen så ändras bilderna från Tingeling här då o då=)
Hur som, halssmycket passar henne perfekt o den ska hon alltid bära, nära hjärtat.
Hon fick en STOR lekpåse där det står ; Emmies Leksaker!
Alldeles unik den med, söta Eva som fixat så fint, precis som med tavlan! Fixar o donar och det från hjärtat, det vet vi !
Vi fick ett värmande hjärta i dessa kalla tider. Inte bara att den är praktisk utan lite tanke o känsla bakom den oxå,, ett varmt hjärta !
BRIO
träskallra eller vad dom heter? Hon älskar o leka med den! Och ett jättesött kort av Viggo-Nisse=)
Inte nog med klapparna var det toppen att få softa med våra söta o moffa massa sötsaker o god kaffe! O njuta av julmusik och familjen S STOOORA MAFFIGA julgran. Ohh juuul=)
Helt underbart perfekt fm hade vi. Tack sötnosar!!!! Ni är wunderbara <3
O vet ni, Daisy har lärt sig o vinka! hahahhaha söötnoos! Hon vinkar när man säger hejhej=)

Idag är det Colles 2månaders dag! Grattis sötnos! Vad tiden går!!!
Jag är trött trött trött. Somnade vid nattning IGEN... Va e det för fel på mig?
Jag bröt av min nagel idag igen, men denna gången riktigt långt ner o det bara rann blod.
Ajsomfaan! Nu ska jag klippa av mina klor o ha korta naglar igen.
det e väl fasiken att under 10år på sjukhuset kunde jag jobba me långa välmanikyrerade naglar, men jag kan INTE ha barn o långa naglar!! Jag e kass! *s*
Nu ska jag fixa o dona här hemma, sen ska jag SOVA så vi orkar träffa Dennis O Maria imorn.
Puss o kram. tack för ännu en wonderful day <3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va mysigt det ser ut!:) Så fina barn!

Tack för tipset om maten förresten. JAg förstörde maten helt igår,haha! Försökte väl leka kock och började hälla i massa andra saker så det smakade skit och jag fick slänga allt! Mår fortf illa av lukten,hehe:)


Snart jul och jag längtar SÅ HIMLA MYCKET!

Pussss löööv u