fredag 5 december 2008

Toppen !


Ärligt talat, det känns som om jag vaknade nyss och så e det kväller igen..
Jag hinner inte med riktigt!!!
Va har vi gjort idag? Tvättat. Massor! Ovanligt va?
På fm drog jag o Emsan iväg ut i snön för promenix och handla lite julglitter,
ljus till granen och jaa saker som vi behövde hemma.

Under tiden va Micke hemma o pyssla me en julklapp till mej=)
Nåt som är superhemligt. Nåt han fixat med på datan o nu beställt.
Jag är tokigt nyfiken o har inte den blekaste aning om vad det kan va???
Jag trodde först att han typ fixade en video till mej,
men eftersom han har beställt så???

Kan det va en tavla?? Men varför skulle HAN fixa med den då??? Hmmm.
Sen har vi bara pysslat här hemma och typ vid strax efter fem drog vi ut på promenad.
Vi skulle storhandla idag, men ingen av oss hade lust med det,
så vi gick till Rosta o handlade det viktigaste. Och en tomteluva hehe.
Samtidigt som alla 3 fick frisk luft vilket va jätteskönt.
Emmie vart dötrött så det vart bad o gröt direkt när vi kom hem.
Välling o nattinatt.

Nu sover hon så tungt så jag måste gå o titta nära o noga då o då så hon verkligen andas? *ler*
Jag har värmt glögg och slagit in Nelias lilla julklapp som ska skickas.
Jag ser 2 stora Ikea kassar i ögonvrån.
Dom är fyllda med tvätt som ska vikas. Orka??

Aaa det måste jag! Annars får inte pendanten i mej nå lugn o ro. *s*
Så nu ska jag sätta mej på golvet framför öppna spisen med en glöggkopp
och vika tvätt. Fredagsnöje till 100 !
But it´s okej, jag trivs =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fruktansvärt fin bild på ems!
Vackraste lilla flicka!

Anonym sa...

Håller me loijsan där... Den absolut finast bilden på lillhjärtat!! PUSS på dom gosiga kinderna <3

Anonym sa...

Ohh tacktacktack söta ni!
Värmer alltid lika mkt =) <3<3<3