onsdag 3 december 2008

Kväller igen !!!


Johoo det har vi haft, en himla mysig dag. Annica o Viggo kom på lussebulle o kaffe på förmiddagen. Efter det följde vi alla 3 här hemifrån o gjorde dom sällskap hem,
för o få lite frisk luft, röra på fläsket..
Sen passade vi på o kika hos dom en snabbis.
Sicken drömlägenhet !!! Ett varmt o fint hem.
Jag vill flytta NU!!! Nu nu nuuu! Vi hann bara med en frisk promenad hem så kom svärfar på kaffe o stannade en stund. Han är en väldigt snäll människa den mannen. Medans han var här badade jag Emmie o matade henne.. Sen var det dax för middag. Pasta carbonara ala Micke. Skitgott som vanligt. Och efter det var klockan redan såpass så Emsan fick sin välling o nattning. Jag måste själv ha varit väldigt trött för jag somnade till en halv timmer där inne=) Sååå, nu sitter jag här, funderar på om jag ska hoppa in i badet o sen blir det skräckfilm här! Barnhemmet som de gör massa reklam för. Vågar man se sånt?? Imon kommer Monica på kaffe. Sen ska vi äntligen ut o handla klappar. Och det känns kulijul=) På lördag ska Micke nämligen på återträff med sina bästa barndomsvänner. Flera av dom har flyttat härifrån o ska komma hit då såklart.. Så jag tänkte,
att på lördag ska jag o Emmie ha en mysig julpysselkväll här hemma.
Massa massa massa levande ljus, julmusik, glögg, myskläder o slå in klappar. Tycker jag låter helt underbart.. Om det ändå kunde snöa massor nu, snart, när som=)

Inga kommentarer: