torsdag 25 december 2008

Trötta..

Idag är vi fruktansvärt trötta hela familjen..
Emmie har nog varit övertrött för hon har varit sååååå energisk & jag har fått aktivera min lilla bulle till max hela dagen. Och tokigt glad har hon varit, tills det var dax att sova, 2 timmar efter hennes vanliga nattningstid.. Hon grät o stojja o vred o vände på sig.
Jag fick gå runt med henne o till slut somnade hon med huvudet på min axel o ett hårt grepp om mitt nackhår.
Sås, imon lär hon förhoppningsvis sova lite längre så jag oxå får sova lite??
Sen blir det julemys med Emmies söta kusiner.
Och på lördag ska evt maria & Dennis komma hit på glöggkväll. Om de får Zalle-vakt?
Och sist men inte minst, så väntar jag så väldigt på att Jennys & Freddans lilla bebbe vill titta ut snart så man får snosa nykläckt bebis=)
Och med tanke på bebisar, ohohoooohhh Coliiiin han är ju för söt.
Ville aldrig släppa lillfinnen igår. Älskade bebis<3
Men, nu har jag min 'stora' bebis här o snosa på vilket jag aldrig tröttnar på=)
Hoppas alla har haft en wunderbar jul med massa mys o värme? Pusss

Inga kommentarer: