fredag 12 december 2008

* Sammanfattning av år 2008 *


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-Ja! Jag var med om den största resan nånsin.
För det första tog allt 40 veckor och 5dagar, sista biten blev en 24 timmars resan av;
Spänning & enorm förväntan, glädje & tårar, smärta & lycka,
kaos-artat slut med så mycket känslor så jag visste knappt vad jag hette?
När vi landat,, var det den bästa & häftigaste resan nånsin som gav oss det finaste i världen,
nån att älska av hela våra hjärtan, livet ut.

Höll du några av dina nyårslöften?
-Jag kan faktiskt inte komma ihåg att jag hade några??


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -Ohhjaa flera stycken av dom som fick underbara små som jag älskar väldigt mycket=)

Dog någon som stod dig nära?-Nån som stod mej nära ; Nee tack gode gud för det !!!


Vilka länder besökte du?
-Finntlannt!!! =)


Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Oj! Ööö nee?? Inget livsviktigt som jag kan komma på, som jag vill säga högt iaf=)

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
-30maj <3

Vad var din största framgång 2008?
-Framgång? Att jag fick min Emmie anser jag va största framgången nånsin, av mej. *ler*

Största misstaget?
-Jag gör inga misstag! Mohahaaaa

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Att va sjuk e för klena! Neeedå, ja jag har väl haft nå förkylningar o så. Inget o nämna!

Bästa köpet?
- Emsans vibrerande/blinkande babys-sitter med låtar o läten från regnskogen. Den e GULD! Och bärselen är helt underbar o underlättar såååå myscket!

Vad spenderade du mest pengar på?
-Vaad?? Vem svarar jag på istället o det e min lilla Troll.. För att jag vill ge henne allt fint som jag bara kan, UTAN då att skämma bort henne överdrivet.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Ohh, åhh det e mycket som gör mig glad ! Mitt liv o allt som formar den gör mig till lyckligast=)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

-Duffy´s - Mercy

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-Gladare! Lyckligare! Samtidigt som jag har gråtit mer än nånsing, men mest lyckotårar..(sen jag fick Emmie har jag blivit RIKTIGT blödig av mej, vilket kan va skiiiitjobbigt då jag har hemskt svårt att gråta inför folk, även fast jag alltid varit en mkt känslig tjej. Ingen bra kombination må jag lova !!!)


Vad önskar du att du gjort mer?

-Jag önskar att jag haft möjligheten att åka hem till tälje mer ofta. För att jag saknar dom. Men mycket för att de ska missa så lite som möjligt av alla framsteg min lilla stråle tar <3.>
Vad önskar du att du gjort mindre?
-Det vet jag inte? Brytt mej om skitsaker kanske?

Hur tillbringade du julen?
-Vi ska tillbringa den hemma hos oss med Mickes pappa & big brother o några av mina hjärtan=) Längtar så väldigt!

Blev du kär i år?
-Nee, men jag ÄR väldigt kär i min beijb <3<3<3

Favoritprogram på TV?
-In te så mycket för tv men Färjan?

Största musikaliska upptäckten?
- va?

Bästa boken du läste?
-Har in te haft ro o läsa på hundrafemtielva år..

Något du önskade dig och fick?
-Ett friskt välmående barn <3

Något du önskade dig men inte fick? -Mmm den däre drömlägenheten. Vi va ju så nära nära.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?- Jag var hemma o blev överraskad av mina jobbarkompisar=) Dom kom med tårta, blommor o presenter. Helt otroliga helst med tanke på att jag då bara känt dom i 6mån! Jag blev xtra glad eftersom jag inte har min familj här i Örebor så=)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Mmm det skulle va om jag hade mina hjärtan närmare.

Vem saknade du? - Mina söta där hemma i 08 trakterna.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008? -Haha, ledig?

Vad fick dig att må bra? - Emmie får mig alltid att må bra! Och såklart Micke! Familj & vänner.

Vilken kändis var du mest sugen på? - Va e det för fråga?

De bästa nya människorna du träffade? -Såklart Eva & Annica med deras söta. Dom gör livet så mkt enklare här i Örebro. Colle kom ju till världen i oktober o han är ju ny och alldeles bedårande!! Sen har jag fått lära känna en toppenkarl till svärfar o den bästa farfar´n för Emsan. Och Mickes kusse Freddan med hans familj, helt underbara!


TACK för det här året! Det bästa hittills !!!!

Kopiera o fyll i, om du har tid o lust=)

Inga kommentarer: