tisdag 24 maj 2011

Sommaren

Idag fick jag mina pass,
mkt dag kväll dag kväll och alla dagpassen börjar 06.45, då ska jag vara ombytt o klar,
vilket betyder att jag måste lämna barnen på dagis 6.15 (hoppas det går?).
Blir en riktig utmaning det här haha, men ska bli skoj!
Och så får jag se till att lilla pappa hjälper mig här på morgnarna så jag o våra 2 små bus kan komma iväg i tid!=)
Nu tänkte jag dra iväg tidigare till dagis för att prata med fröknarna,
jag är lite sent ute med semesterschema då det blir sammanslagning o grejer på dagis,
men vad ska man göra, jag fick ju veta detta nu!
Tur att personalen på dagis är HELT bäst och väldigt förstående!
Jag tycker så himla synd om dom efter det där med lillflickan och trädet igår=(
Vilken grej det vart av det hela, vilket är förståerligt såklart, men ja...
Usha mej!
Idag skulle trädet huggas ner iaf!!!!!!

Jag har pusslat med 22 fiskdammspåsar här.
Tack till finaste bästigaste Johanna som hjälpte mig med det, tack för paketet!

Nu måste jag pysa!
barnen kommer bli jätteglada när de ser vad som väntar på dom här hemma=)
Puss hej!

Inga kommentarer: