söndag 8 maj 2011

En mkt mysig dag





Idag har vi hunnit med flera timmars bullbak på fm och em spenderade vi ute i det friska,
i karlslund, det är så OTROLIGT vackert där !!!!
När vi kom hem möttes vi av våran söta granne som hade nå pussel och kortspel till barnen.
Emmie satt och pysslade med korten ända tills hon somnade,
så dom var poppis=)
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova så jag är piggelin imorgon.
Jobb för Micke, dagis för barnen och jag ska iväg o kolla på ett evt sommarvik /tim.vik ;)
Och senare kommer nog Maria, Dennis & lilla Tingeling hit på fika & lek.
Puss o hej, NU ÄR SOMMAREN HÄR!!!!! =)

Förresten, jag tror att Emmie har en egen liten 'Molgan' som hon leker med.
Ex. idag sträckte hon en teckning framför sig och sa nåt och efter en stund frågade jag vem som fick den fina teckningen blev hon sur och kastade teckningen under bordet och mumlade nåt bara;)

Inga kommentarer: