torsdag 12 maj 2011

Laid-back

Em blev MKT bättre än våran fm.
Barnen verkade gilla min mat jättemkt vilket jag gladdes åt då jag verkligen inte är nån mästerkock!
Jag lagade nåt så enkelt som pot.mos, pannbiffar och champinjonsås med xtra champinjoner och tom Micke mästerkocken him self tyckte det var gott. Heja mej!=)

Med mätta magar gick jag och barnen ut.
Blev ju fint väder på em.
Lek o bus i parken.
Ännu en gång var det en pappa som tyckte att Mio hade sån skön stil,
jaaa, han är sådär laid-back sa han när Mio satte sig på huk brevid honom hehe.
Det där är nåt som jag alltid får höra om honom,
att han är så avslappnad och obekymrad, vilket han verkligen är.
En cool liten kille =)

En brunbränd pappa och tröttMio med sin nya frilla =)


Imorgon är det fredag, Micke slutar tidigt, får se vad vi hittar på för lattjot på em?
Nattinatt

Inga kommentarer: