fredag 27 maj 2011

Förbereder=)

Imorse för att underhålla mina älskade busungar blåste vi (JAG) ballonger.
Dom bara älskar ballonger, som de flesta små gör!
Eftersom det regnade ute tänkte jag att om jag ändå sitter här o blåser typ 100 ballonger kan jag ju med hjälp av mina små hjärtan pryda hemmet lite,
ifall att det regnar imorgon o vi måste vara inne?=)
Så med läpparna blå och fingrarna såriga efter att ha knytit MÅNGA ballonger,
sitter jag nu här o pustar ut o kottarna vilar så sött. *phuuuu!*
Emmie får vara en liten älva imorgon och Mio ska vara Eeeemiiiil ;)
Ska bli såsåsåså kul o se alla små prinsar, prinsessor, indianer, spöken, tomtar och troll imorgon=)
Igår fick Emmie paket från Borås, från Tilda & Saga.
Hon fick en toksöt Madickenliknande klänning som hon bara ÄLSKADE! Och jag med!!
Tack söta söta!
Om en tim kommer Micke hem,
då blir det handling och sen fix o trix och FREDAGSMYS med familjen.
Bästa bästa!

Inga kommentarer: