söndag 1 maj 2011

Glada pigga små


Nu har det inte varit nå fis i huset sen lördag fm så HURRA säger jag!
Barnen får stanna hemma från dagis imorgon med,
sen har det gått 3 dygn och då får de komma tillbaka till älskade dagis igen=)

Idag trotsade vi de kalla vindarna igen och var ute och lekte ett par timmar.
Härligt o komma hem o bada varmt och äta kvällsmat efter frisk luft!
Barnen var hur nöjda som helst efter det=)

På onsdag ska Emmie till tandläkaren för första gången!
Undra om jag skrivit det redan??
Hur som tycker jag att det ska bli lite spännande.
Tror att det kommer gå bra. Eller så biter hon tandläkarn i fingret lr nåt.

Imorgon ska jag till ams, Proffice care kommer dit och rekryterar uskor.
Dock hoppas jag på en tjänst som jag redan sökt,
MEN det finns inte alltför många jobb för oss uskor/skötare,
så det är bara glatt söka allt man hittar!!!!!

2 kommentarer:

Laila sa...

Är det Emmie som du har fönat ut lockarna på??

sina sa...

Jajjamen Laila!
Heheheeh jag var bara tvungen o kolla hur långt det blev=)