fredag 20 maj 2011

En väldans skön dag ;)

Tidig morgon som vanligt, 05.00 var vi redan uppe jag & barnen.
Micke drog sig 30min till innan han skulle upp o dra iväg till joppet;)
Kl.09 var kottarna påklädda o klara, hemmet tiptop och så drog vi ut för parkdejt med annica o hennes små söta.
Var ute ett par timmar,
sen hem till oss för lite lunch o lek.
Mio tvärdäckade efter maten.
Och när Annica o barnen gått efter lunch somnade Emmie sittandes i soffan när jag läste för henne.
På em drog vi ut för handling, span efter kalaskläder o mat på Donken.
Men just ingenting fanns i våra små´s storlekar,
så imorgon blir det en promenad till stan.
Hur som, skjortan som jag så gärna ville ha till Mio men som inte finns i hans stl ska vi få hitskickad ända från Luleå!!
Tack älskade Johanna du är verkligen guld hjärtat!

Nu har vi en hel del mys o se fram emot,
efter kalashelgen kommer Johanna hit,
sen åker vi till tälje och då kommer min syster fr Finland och hennes vuxna barn till tälje över dagen.
Då ska jag leverera bilen full av bebisaker som de ska få ärva.
Allt är nu packat och färdigt för den nya familjemedlemmen som beräknas anlända i november.
Neutrala kläder, gåstol, babysitter, hoppgunga, lära-gå-grej, bärsele, spjälskydd, sängkläder, täcke mm mm mm ja typ allt=)
Glad att det kommer till användning=)
Och det blir massa mera plats här hemma!
Nu ska jag lägga mej framför en förhoppningsvis bra film o pilla lite navel.
Trevlig helg alla söta!
Och GRATTIS till bästa Ida som klarade uppkörningen igår !!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Taaaaaaaaack älskade du <3 // tant ida

sina sa...

Tant o tant!!!
En ung kvinna i dina ABSOLUT bästa år! =)