söndag 22 maj 2011

Solig söndag

Idag har det varit helt helt underbart väder!
jag & barnen var ute hela em, nästan iaf.
Annica chansade på att vi var till parken och kom förbi o höll oss sällskap en stund.
Sen var det träning för min del.
vart är mina magmuskler???
Bara brändes i hela kistan av magövningarna HUHH,
men godegud så skönt efteråt!!!!
Nu verkar det som att det kommer bli riktigt regnoväder under natten?
Luften är tung o himlen mörk.
Micke kollade på Smhi o enligt dom ska det bli 19grader varmt MEN regnskurar på lördag?
Det låter inge skoj alls tycker jag!
Men det hinner ju ändras!!!
Micke är helt inne på att vi ska köpa hus, ja, när jag fått FAST jobb!
Och jaaa, jag vill väldigt gärna flytta till hus.
Må det ta 1 år eller 10år, men hus vill vi ha!=)
Nu är det natten här sås, nattinatt!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Vi är också lite inne på att leta hus, fast när båda har fått fast jobb inte bara jag ;) Roligt att du fått sommarvik, hoppas du kommer trivas! Kramar!