tisdag 17 maj 2011

Fix o don o en hel del regn


Idag passar jag på o småpyssla inför Emmies kalas.
Lika så bra o görat nu när jag har tid (+ att jag tycker det är så barnsligt kul) för jag hoppas ju att jobben ska rulla in NU!
Väldigt skumt dock att den där chefen inte har ringt då hon faktiskt frågade om jag kunde börja inskolningen nästa vecka? (alltså denna veckan!)
Kanske har hon blivt sjuk, för så pass illa kan det väl inte vara att hon inte ens ringer/mailar om de nu fått in nån annan????
För hon visste att 2 andra ställen ringt mig och bett mig om att komma in som timmis och att jag tackade nej i 1a hand då jag skulle börja på det här stället.
Skumt skumt!

Idag är det bajseväder men jag är glad och hela familjen mår bra!
Dock tycker jag synd om Micke som står ute o gräver hela dagarna oavsett väder!
Ne nu ska jag göra ett sista ryck här innan jag drar iväg och hämtar mina finaste. hejhej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

om de inte ringt från jobbet så bör du ringa upp dom och fråga. de kanske väntar på det, för o se hur intresserad du är.

Linda & Nova sa...

Hej du rara! Visst är det mysigt och skoj att ordna inför småtrollens kalas... I love it..hehe. När fyller lill-tussen år? Vad är det för jobb du fått tag i? Roligt Roligt! Hoppas ni mår bra!? Kramis

sina sa...

Linda ; aa det är ju såså skoj att planera o fixa=)
Emmie fyller den 30de men vi kalasar helgen innan där=)
Nee jag skulle på evt sommarvik på skebäcks rehab nu under sommaren bara, men vi får se hur det blir?
Vi mår bara bra tack, ni med?
Kramar

sina sa...

Anonym ;
Joo fast jag sa flera ggr att jag vill väldigt gärna och chefen sa då,
förra måndagen, att jag hör av mig snart, väldigt snart.
Jag ger det nån dag till sen ringer jag för jobba vill jag nununuuuu!=)