lördag 28 maj 2011

Emmies dag






















Trots det kassa vädret blev dagen helt helt lyckad, från morgon till kväll!
Vi var väl en 40 pers som trängdes i våran lägenhet,
men alla var så söta o glada och väldigt anpassningsbara så det gick bra=)
Finns det hjärterum så finns det stjärterum heter det ju och så var det verkligen idag=)
Vi har verkligen världens bästa familj & vänner!
Tack till alla söta som var här och tusen tack för alla hundrafemtielva fina presenter som Emmie fick!!!!
Godegud så mycket fina och roliga saker!
Snorpan kommer o ha massor att pyssla med imorgon och måååånga dagar framöver=)

Emmie somnar nöjd och glad och totalt utmattad *ler* och jag känner mig nöjd och glad,
men nu känns det som om nån skulle ha slagit ett baseballträ i nacken på mig,
så nu säger jag nattinatt, resten av stöket tar jag hand om imorgon=)

1 kommentar:

Laila sa...

Oh, vad söta de var. Lilla Emil och lilla älvan.
Puss på er!