söndag 29 maj 2011

3år!

Just nu, i detta tillfälle, för 3år sen, låg jag och kämpade för kung o fosterland för att få ut en liten bebis till oss.
I 2tim + 22min krystade jag tills du äntligen såg dagens ljus kl.07.02!
De fick springa ut med dig och allt var så kaotiskt,
jag hade inte en tanke på att fråga vad det blev för nåt?
Jag hade ju en kille i magen, men oj så fel jag kunde ha!
Doktorn rusar in och berättar att flickan är stabil nu men att hon får föras vidare till Neo.
Flickan??? Flickan???
I samma stund kommer Micke in och berättar att vi hade fått en liten tösa!
Emmie fick du heta, då jag faktiskt drömt nån vecka innan du föddes om att vi fick en Emmie.
Tom då tänkte jag att vadå Emmie, vi ska ju ha en pojk=)
Men det var meningen att det skulle bli JUST DU och just i den stund då vi fått dig var det ju en självklarhet att just du legat där i magen.
I samma stund som du föddes förändrades våra liv totalt.
Livet blev till nåt som jag aldrig kunnat drömma om.
Den starka kärleken går verkligen inte att beskriva!
Den otroliga oron man kan känna och den obeskrivliga LYCKAN!

Du är verkligen den finaste lilla tösan på denna jord för oss och vi älskar dig till månen & tillbaka och flera varv om!
GRATTIS på din dag älskade lilla Emmie !
Du & din lillebror är verkligen vårt allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åå får tårar i ögonen! Vackert skrivet Sina!

Å stoort stoort grattis till sötaste lilla Emmie på hennes 3-årsdag önskar alla vi i Fagersta<3

Lela sa...

<3<3<3

Laila sa...

Kan bara hålla med. Du gör allt för dina barn och de dina.

GRATTIS vår lilla Emmie! Tänk att hon redan är 3 år.

Kramisar

loijsan sa...

underbara lilla flickebarn <3