torsdag 12 maj 2011

Ohlooord


Denna fm har det verkligen INTE varit min dag!
Svinont i huvet och di små har varit mer än energiska och allt är ju nä-äää för Emmie och lillebror är inte sen o härma henne.
Nu känns det bättre iaf.
Jag har förberett pärer och pannbiffar ;)
Kört lite mag o armövningar, det ni hehe, känner riktigt mjölksyran i armarna=)
Barnen sover nu, men sen ska vi ut o leka och ta med oss lite fika.
Får se om vi hinner träffa lilla pappa där emellan för efter jobbet ska han bara hem o käka o sen vidare och fixa med bilen som ska besiktas om ett par veckor.
Jag har inte hört nåt om sommarvik än, boooo!
Ringer hon inte imon innan lunch, ringer jag till de 2 andra ställena som både ringt och mailat mej.
Jalla heeej!

Måste ta bilder på lilla bubb sen!
Friserade honom idag, kortare än vanligt=)
Han blidde så söt, men stackar är verkligen LIVRÄDD för hårtussarna när man trimmar honom.
Emmie stod så snäll brevid och sjöng för honom med mig och slängde ur sig =
INGEN FARA MIO lite då o då.

Inga kommentarer: