torsdag 26 maj 2011

Snart helg!!

Redan torsdag, sjukt vad dagarna går!
Våran dag började strax efter 5 och vid 07 stod vi redan o bakade kärleksmums=)
From imorse ända till imon bitti är varmvattnet stäng,
så vi 3 hann duscha där innan bakningen oxå.

Jag kollade på väderprognosen och nu har de lovat SOL till lördag em.
Ingen regn längre!
Godeguuud vad glad jag blir!
MYCKET roligare att kalajsa ute!
Mer plats, lättare o dekorera, frisk luft gör susen för alla och barnen får springa fritt och alla smulor tar pippisarna hand om=)

Igår efter att Micke kommit hem åkte jag o Emmie runt o handlade lite och snorpan var såååå glad.
Hon sa själv gång efter gång = Emmie så glad mamma!
Älskade hjärtat!
Var välbehövligt för båda två att få ett par timmar för oss själva=)

Nehepp, nu ska jag sätta fart här, Mio sover o Emmie somnar säkert snart en stund.
Efter lunch blir det lek ute!!!

Jusste, fick ännu mera pass på Skebäck så efter nästa vecka börjar jag jobba!
Sjukhuset ringde igår o ville ha mig där i sommar,
TRIST att jag lovat bort mej till ett annat ställe,
men nu är det som det är!
Och bilbesiktningen gick åt helskotta!
Men jag orkar faktiskt inte o gräma mej över det nu. ALLTING LÖSER SIG!

2 kommentarer:

Laila sa...

Ser att du är attraktiv på arbetsmarknaden. Självklart att de vill ha fina Sina!!

sina sa...

Först ingen o sen allt på en gång!
Va???