fredag 27 maj 2011

Redan kväll!

Jahaja, klockan är redan över 22, typ första gången jag sätter mig idag,
förutom vid fikat då farbror Mange & Martina med bebimagen var här.
Ååå jag tycker det är så fint med bebimagar! Blir helt varm i hjärtat=)
Emmie fick en cykelbarnstol av dom i present. TOPPEN!
Hon blev glad, väldigt glad! Och Mio med, haha.

Lilla Emsi-lou har inte varit på världens bästa humör idag,
men det kan man ju inte vara alla dagar!
Hoppas morgondagen blir gladare för henne, vilket jag har svårt att tro att det inte skulle bli!
Hon ska få en röd Brio dockvagn av oss, hoppas hon blir glad.

Nu är jag faktiskt lite trött, tror jag har blåst en sisådär över 100 ballonger idag. Haha!
Tänkas att jag som är över tjugotio tycker det är så himla kul med barnkalas.
Men glada barn ger ett glatt mammahjärta.
Imorgon är det Emmies dag från morgon till kväll, ska bli toppenmys att få spendera dagen med många av dom som vi älskar mest!

Nattinatt!

Inga kommentarer: