torsdag 17 juni 2010

Underbara sommar!




Där ville Emmie ligga och 'sova' . Knasboll=)



Idag har vi lattjat ute och senare på em gjorde Annica & Viggan oss sällskap.
Mysmysmys!
Bullar, dricka, kaffe o isglass i värmen + i gott sällskap, det e livet.
Jag älskar verkligen sommaren!!!
Man såg riktigt hur Mio njöt av att få sitta på filten o plocka med sitt o andas in de friska vindarna, för det var inte långa stunder hans leende släppte från lilla munnen ;)
Så länge barnen mår gott och är glada är jag mer än nöjd!

3 kommentarer:

Lela sa...

myyyysigt <3 är det klossar från en såndäringa snigel han plockar med? En sån med världens längsta o högsta melodi? en sån har vi.....hahah! Vi mår bra här! Bebin ska komma 4/7 men jag börjar undra om inte den lill* är på g snart :) Ska till Ante imorgon o mäta bäckenet eftersom vi ff är sätesbjudning, håll tummarna för mig! puss o kram

Ps vi kan ingte ens läsa erat mess :( ds

loijsan sa...

oh de där såg mysigt ut =)
underbara sommarvärme!
Hoppas vi kan ses snart och att vädret tillåter så Mili kanske kan klämma ner sin lilla bullrumpa där i poolen också =))
Pussa

krokomliv sa...

Åh hjärtat vilka härliga sommarbilder av dina gosiga nyponrosor.....sakanr dig <3 pussa de små från mig och även till dig själv....en massa kärlek puss