måndag 14 juni 2010

Me & my Emsi




Idag har vi haft en mysig mamma&dotterdag på stan i sällskap av Annica & Viggo.
Åååå så trevligt!
Länge sen vi gick runt på stan ihop o småhandlade o fikade o så.
Det har jag VERKLIGEN saknat!
Istället för fika blidde det Mc Flyrry på Donken, gott!
Jag letade efter en speciell 'jacka' åt Emmie, men den fanns inte här, tyvärr.
Trots att jag & Annica har helt skilda stilar fastnade vi för likadana kläder idag.
Vart varsin top fast i olika färger o varsit linne;) Finafisken!
Efter ett par timmar somnade båda små skönt i sina vagnar och vi fortsatte hemåt.
Fick lite tid o prata goja idag o ja, bara umgås! Underbart!

Sen har vi haft Mickes pappa & bror här på kaffebulle.
Konstigt nog var bulltallriken tom när jag väl satte mej vid bordet, hahahahhaha,
men lika så bra det, inga bullar för mej!! hahahahahah=)
Känns bra att bullarna e uppskattade iaf=)

Imon är det dagis för lilla Emmie jagkansjälv Bjerkenstam.
Blir nog jättebra att lilla fröken får komma ut o träffa sina dagiskompisar=)
Hej så länge!

4 kommentarer:

Laila sa...

Oh, vad mys....
Jag vill också....
Vad härligt att ni har haft en mysig dag.
Här går dagarna framåt..idag är det precis en vecka sedan farfar blev en ängel...

sina sa...

Ja han sitter där uppe o vakar över er söta nu.
Jag finns alltid bara ett samtal borta, det vet du hjärtat!
Längtar till vi ses! Känns som att vi har massor o ta igen, igen!=) Love u

accka sa...

AAA det va verkligen såsåsåså mysigt o efterlängtat!!

<3<3<3

sina sa...

Snart igen min sköna böna <3