söndag 6 juni 2010

söndag

Idag skulle vi iväg till Glanshammar för o grilla med Mickes sida av familjen,
men eftersom Mio fortf är dålig o mest mkt mkt ledsen så fick vi snällt avstå.
Trist!
Men hoppas vi kan träffas snart igen!!

Vi var på baksidan här iaf på em och fikade o Emmie badade lite.
På em kände jag att jag & Emmie behövde komma ut lite.
Lilla fröken bus har varit såååå rastlös idag.
Så vi tog en promenix o hade turen med oss då fam Larsson/Borg skulle till lekparken så deras Viggo-bus skulle oxå få springa av sig lite energi=)
Emmie sken upp som en sol när jag sa att vi skulle träffa Viggo.
Godegud vad jag saknar dom nu när vi inte ses alltför ofta.
Emmie fick sin 2års present, ett par ursöta örhängen. Lila blommor med bling.
Dom passade henne så himla fint! Tack snälla rara!
Lilla Ebbis hade vuxit en del, sockersöt liten flicka med en mörk kalufs o stora blå ögon.
Och Viggo är ju våran fina prins.
Märktes att barnen saknat varann. Så vi får se till o träffas snart igen söta!

Väl hemma var Emsi totalt slut. Litelite kvällsmat fick hon i magen o sen somnade hon sött.
Sol & frisk luft, det gillar vi skarpt!
Nu får vi bara se till o få Miobullen frisk så blir allt bra! Puss

Emmie fick välja tröja själv till dagens promenad!
Då hämtade hon lillebrors T-shirt o tog på sig den ;)
Emmies nya favvoord är ; hjiellp! Vad hon än gör ropar hon hjiellp hjiellp! hehe
Och när Mio inte bubblar med sin kalle anka röst låter han mama mama mama mest helatiden.
Jag inbillar mig att det är mig han menar=)
Kommer inte riktigt ihåg hur gamla de små är när de första orden kommer??

Inga kommentarer: