lördag 12 juni 2010

30års kalajs

Idag var vi iväg på överraskningsfest för Mickes braiga vän Aleks som fyllde tjugotio år igår.
Blev bjudna på god lunch o fika och träffade många rara människor.
Barnen hann inte sova nåt innan,
så efter att emmie tryckt blygt vid mitt ben i en timme ungefär blev hon helt plötsligt den virvelvind som hon kan vara lite titt som tätt.
Det finns ingen hejd på våran tösa när hon väl sätter igång.
Efter 3,5tim typ var det dax att klä på barnen o bege oss hem. Gråt gråt o så övertrötta barn.
Båda däckade hemma o trist nog behövde vi väcka stackarna för mat.
Mio somnade ganska så genast om medans Emmie var totaaaalt övertrött o höll sig vaken till åtta.
Men nu sover dom gott o jag ska oxå sova snart för jag är sååå trött!
Vi blev bjudna till Mosås (hette det så?? Hmm) på midsommarafton.
Lät mkt trevligt och lockande.
Får se hur vi gör?

Imon ska vi träffa våra fina från väster. Ska bli mys!
Tänkte slänga ihop en paj om jag hinner?
Och imon ska jag få lite sovmorgon yeeey det behövs! Puss & god natt

Tack till Annica & Aleks för idag!

Inga kommentarer: