onsdag 16 juni 2010

Lilla Emsi

Våran lilla Emsi var så taggad för dagis här hemma och på väg dit,
men det blev samma sak igen, massa tårar o mammmmaaaaaaaaa när jag skulle gå.
Känns skiiiit i mammahjärtat!
Är det samma sak på måndag, då börjar vi semestern lite tidigare. That´s it!
Jag må vara superblödig, men jag e jag..
Inget gör så ont i hjärtat än o se det viktigaste man har lissen.

Idag är det sol iaf.
Jag har fullt upp här hela fm med MÄNGDER av tvätt och allt som ska göras.
Hoppas på att kunna få vara ute med barnen på em iaf;)

3 kommentarer:

Carro sa...

Finaste Emsan<3
Jag förstår precis gumman! Det gör så ont i hjärtat när dom blir så ledsna:(

Anonym sa...

Världens bästa mammma verkar du va!

sina sa...

Till anonym ;
Nemen ohh! Dom orden värmde i hjärtat, riktigt ordentligt!
Tack snälla du !!!
Jag gör verkligen mitt bästa;) Kram