måndag 28 juni 2010

Tiden går fort när man har skoj

Inget är som väntans tider....
Snyggaste kepsen till Emmie från söta Carro.
Och en talande söt My Little Pony!

Såååå fina!



Joona rakas
Mio & Colin


Colle försöker muntra upp en febrig Emmie ;)
Idag blev det helt underbart väder!
Helt perfekt väder för besök hemifrån!
Då kunde vi sitta ute o fika o barnen bada o leka.
Jag kanske ska börja med o berätta att Emmie sov mkt oroligt inatt o hela fm klängde hon sig fast vid mitt ben o ville vara nära nära nära.
Jag smsade Carro o berättade att jag trodde det var feber lr nåt på g,
men att Emmie inte verkade sjuk annars.
Hur som så kom våra hjärtan och först fick vi massa fina presenter, alldeles för mkt fint!
Tack älskade söta !!!!!
Sen gick vi ut dådå.
Emmie som ÄLSKAR o bada ville inte alls bada, utan sitta i mitt knä,
så Mio & Colle fick lattja i poolen och sen gjorde Alex dom sällskap oxå=)
Efter en liten stund gick jag o Carro in för o bla tempa Emmie o mätarn slutade på 39,4 !
Älskade lilla krull =(
En Alvedon o ganska så genast var hon sitt vanliga jag igen, nästan iaf ;)
Ojoj vad emsan tyckte om att krama o pussa på Colle.
Och Mio han studerade alla lugnt o nöjt, som vanligt.

På kvällen var det dax o säga hejdå igen och som vanligt är jag så glad o varm av att få umgås med mina söta samtidigt som mitt hjärta går sönder helt när de åker.
Tack för idag söta! Saknar er redan såsåsåså mkt!

Barnen somnade nöjt i sina egna sängar efter en stunds lek på rummet.
Och när vi satt o lattjade fick jag ett MMS på en sockersöt o helt perfekt liten tösabebis.
Cash har fått en lillasyster, Bailey ska hon heta !
GRATTIS finaste Lelan & Curtan o storebooo Cash och välkommen till stora världen lilla Bailey-dockan!!!

Inga kommentarer: