fredag 11 juni 2010

sovmorgon

Jag hade väntat mig sol denna dag så vi kunde ha varit ute o lattjat hela dagen lång,
men icke då, regn o rusk fick vi. Hö!
Annars så hände det nåt som inte hänt på länge!
Mio vaknade bara en gång och Emmie sov hela natten och båda vaknade 6.30 vilket är sovmorgon i det här hemmet! Underbart!

Idag har jag även pratat med min storasystra & Mikke och det var SÅ mysigt att höra deras pigga röster=) Lovelovelove!

I helgen ska vi umgås med vänner och jag hoppas sååå på sol!
Då blir allt genast så mkt roligare på en gång=)



Emmie ; det var inte jaaaag!

6 kommentarer:

Laila sa...

Gud vad härligt för dig med sovmorgon. Kunde du sova då??? g

Laila sa...

Vilken fin blogg du har nu.

Laila sa...

Vilken fin blogg du har nu.

sina sa...

Danke mi Laila !=)
Jaa guud ja jag sov som en stock!
Det där med att sova/somna har jag inte haft några problem med sen jag blev gravid med Emmie.
Och numera hinner huvet knappt landa på kudden förns jag snarkar=) PUSS

loijsan sa...

Här va de fint o nytt =))
Stackars lilla bubbo som ser sååå ledsen ut!

Skönt att du fick sova lite=)
Ja fick sovmorgon till halv nio imorse=)
Eller ja hon va vaken vid 5 o härjade men somnade iaf om som tur e!

hoppas vi kan ses snart!
Saknar er massor!

carro sa...

Skönt med sovmorgon söt! och så fina tröjor barnen har!<3

Love u